katso profiilia tai lähetä pm
Aurinkomerkki: ♐
|
Post by Tossah on May 16, 2017 12:12:50 GMT
Hei Charlotta ja tervetuloa Kings Ridersin jäseneksi! Sinut on nyt siirretty tällä foorumilla seuran ryhmään sekä hyväksytty jäseneksi VRL:ssä. Jos haluat liittää myös Tallilan jäsentalliksi, se onnistuu täällä. Voit heti myös hyödyntää seuran valmennusrinkiä. Jos haluat jättää toiveita esimerkiksi seuraavien kilpailuiden suhteen tai KGR EquuShopin tuotteisiin, se tapahtuu tänne. Kesällä onkin luvassa Kings Ridersin sponsoroima vuoden suurin rataestemestaruustapahtuma Power Jump 2017, jota varten kannattaa ehdottomasti treenata parhaimmat hevosensa edustuskuntoon! Hyvää kesää toivottaa, TossahKGR:n pääpuheenjohtaja
|
|
KGR
jäsen on muualla
Laiduntarkkailija
|
Post by Tiia on Jul 13, 2017 19:57:48 GMT
Liityin seuraan, koska etsin itselleni edes jotain aktiivista toimintaa järjestävää seuraa. Olen harrastanut virtuaalihevosia enemmän tai vähemmän taukoillen vuodesta 2002. Tällä hetkellä vielä keskeneräisen tallin kanssa liikenteessä.
|
|
|
Post by Tossah on Jul 15, 2017 11:24:30 GMT
Hei Tiia!
Tervetuloa Kings Ridersin jäseneksi! Sinut on siirretty seuran ryhmään sekä olet saanut hyväksynnän myös Virtuaalisessa Ratsastajainliitossa. Voit alkaa hyödyntämään seuran tarjoamia etuja, kuten ratsutuspalvelua, varustekauppaa ja valmennusrinkiä.
Mikäli sinulta löytyy hyviä esteratsuja, KGR:n järjestämä vuotuinen Power Jump -kilpailu on parhaillaan käynnissä.
Otamme myös mielellämme vastaan palautetta ja toiveita toiminnan suhteen!
Kesäterveisin, Tossah
|
|
KGR
jäsen on muualla
Laiduntarkkailija
|
Post by sonjap on Aug 29, 2017 19:49:50 GMT
Heissan kaikille! Olen Sonja.P ja alteregoja minulla on talleillani useampia. Ensimmäinen ja edelleenkin hengissä oleva tallini on Kultahuisku ja se on perustettu vuonna 2007. Virtuaalihevosharrastusta alkaa siis olla takana jo ihan kiitettävän pitkä pätkä enemmän tai vähemmän aktiivisena. Historian saatossa minulla on ollut mm. laukkatalli Gallop Rian (jota olen epätoivoisesti yrittänyt herätellä henkiin kuluneen vuoden aikana), Clamagro niminen connemara siittola, joka ei koskaan nähnyt päivän valoa. Classic Tornado niminen virtuaalihevosten tuonti- ja välityspalvelu, sekä tänä vuonna pystyyn kyhytät projektit Cliché Baroque ja Ephemeral Sporthorses, sekä tietenkin yhä rakenteilla oleva harvinaisten rotujen suursiitolani, monen moista olen siis vuosien varrella puuhannut ja nähnyt Nykyään mielenkiintoni virtuaaliharrastuksessa on eri rotujen kasvatuksessa, kilpailemisessa ja kisojen järjestämisessä. Näiden toimintojen muoto ja aktiivisuustaso vaihtelee suuresti projektista riippuen. Kultahuisku on aina ollut useamman rodun suurtalli, jossa kaikilla pyritään kilpailemaan ja tekemään jälkeläisiä ja kaikkein parhaimmat ja rakkaimmat hevoset käytetään laatiksissa asti. Rotuina löytyy nykyisin lähinnä arabeja, shetlanninponeja ja puoliverisiä, mutta muitakin hevos- ja ponirotuja löytyy. Ephemeralissa on oldenburgeja, holsteineja ja brandenburgeja ja näille onkin tarkoitus saada kivat tekstit ja hienot suvut palkintoineen, karsinoihin onkin tarkoitus haalia/tehdä toinen toistaan hienompia puoliverisiä ja samalla tarjota kantakirjoihin vähän uutta materiaalia. Cliché on barokkirotuinnostukseni tuotos, tarkoituksenaan parantaa andalusialaisten, lipizzojen, lusitanojen ja friisiläisten tilannetta v-maailmassa. Hevosilla kilapillaan 20 sijaa painotuslajissa, jotta sen vanhemmilla ja jälkeläisillä on mahdollisuudet laatispisteisiin, mutta omille hevosillemme emme halua sen enempää kilpailumenestystä, vaan niitä käytetään enemmän jalostushevosina.
|
|
|
Post by Tossah on Aug 31, 2017 12:45:26 GMT
Heippa, Sonja! Sinut on lisätty seuran ryhmään. Kiitos myös kattavasta esittelystäsi Terkuin, Tossah
|
|