katso profiilia tai lähetä pm
Aurinkomerkki: ♐
|
Post by Tossah on May 29, 2016 16:03:00 GMT
Uusi KGRider? Ano täällä pääsyä foorumin seuraryhmään 'KGR'.
Esittele itsesi vapaamuotoisesti ja lyhyesti: Riittää, että kerrot esimerkiksi vain harrastustyylistäsi (esim. oletko koulukisaaja vai barokkikasvattaja) ja vaikka tallistasi. Voit liittää mukaan mitä toivot seuralta ja sen toiminnalta niin, että se palvelisi mahdollisimman hyvin juuri sinun virtuaaliharrastustasi. | |
Kings Riders – virtuaalihevosmaailman paremman yhteisöllisyyden puolesta.
|
|
KGR
jäsen on muualla
Laiduntarkkailija
|
Post by marcia on May 29, 2016 18:21:22 GMT
Heipäti hei, Olen Marcia Ross - virtuaalikoirien kasvattaja vuodesta -06, hevosten kanssa pyörinyt vuodesta 2008 enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Rakennan tällä hetkellä uutta talliani, tavoitteena kasvattaa joskus suomalaisia puoliverisiä. KGR:n riveissä ollut jo muutaman vuoden
|
|
|
Post by Tossah on May 30, 2016 9:29:46 GMT
Hei Marcia! Kiitos anomuksestasi toimijäseneksi. Sinut on liitetty seuran ryhmään ja pääset hyödyntämään seuran tarjontaa! Ota ainakin osaa Valmennusrinkiin ja jätä meille tuotetarpeesi KGR EquuShopin suhteen sekä toiveesi siitä, minkä lajin kilpailuja haluaisit Kings Ridersin tämän kesän aikana järjestävän.
Kun tallisi valmistuu, ano ihmeessä myös Tallilistaukseen!
Ihanaa kesää, Tossah
|
|
KGR
jäsen on muualla
Laiduntarkkailija
|
Post by adsku on Jun 10, 2016 15:23:34 GMT
Hei! Olen Adsku. Virtuaalihevoshistoriaa löytyy vaikka kuinka, sekä enemmän aktiivista että vähemmän aktiivista. Hetki sitten kasvattelin vielä hannoverinhevosia, kunnes totesin, ettei se ole minun juttuni. Sen jälkeen muokkasin talliani pieneksi yksityistalliksi, jossa on vain muutama hevonen. Hevosia minulla on 9 käytössäni ja ne ovat este-, koulu- tai yleispainotteisia. Virtuaaliharrastukseni on siis englantilaispainotteista. Monet entisiestä hannoverkasvatuksesta jääneet hevoset ovat kyllä myynnissä Silver Moonilla, tallillani, käyhän ihmeessä kurkkaamassa, jos joku niistä palvelisi juuri sinua . Seuralta toiveena on vain kilpailuja, joita ilmeisesti KGR järjestääkin, jollen ole aivan väärin ymmärtänyt. Lisäksi tuo valmennusrinki on todella hyvä - Adsku & hepat ssilvermoon.weebly.com
|
|
|
Post by Tossah on Jun 11, 2016 9:22:38 GMT
Terve Adsku, ja kiva päästä tutustumaan sinuunkin paremmin! Kiitos palautteestasi! KGR järjestää säännöllisesti kilpailuja mahdollisimman monipuolisella lajikirjolla. Tällä hetkellä avoinna ovat kenttäkilpailut, joissa on mukana tarinaluokka. Jos toivot tietyn lajin kisoja lähikuukausien aikana, otamme palautetta vastaan. Haluatko tallisi Silver Moonin lisättäväksi tallien jäsenlistalle? Jäsentallit ovat mukana satunnaisessa Kuukauden Hevonen -valinnassa sekä tarpeen vaatiessa mahdollisesti myös järjestyspaikkana seuran kilpailuille. Kesätoivotuksin, Tossah
|
|
Deleted
jäsen on ottanut hatkat
|
Post by Deleted on Jul 13, 2016 16:26:01 GMT
Hei, olen Iiris. Minulla on pieni yksityistalli, jossa asuvat myös omat ponini. Minulla on vakituisesti tallissa kuusi Welsh sektio B-ponia, sekä yksi minisetlanninponitamma. Kaikki welshponini ovat painottuneet kouluratsastukseen ja minä kilpailen niillä HeC-VaA tasolla. Kasvatan tallissani myös pienimuotoisesti Welsh B:itä. Varsoista tulee tulevaisuudessa kouluratsuja. Talliin mahtuu toki myös yksityishevosia, tervetuloa talliin! Toivoisin seuralta paljon kilpailuja ja muita tapahtumia -Iiris, iiris.huhtalantalli@gmail.com huhtala.suntuubi.com/
|
|
|
Post by Tossah on Jul 13, 2016 17:31:54 GMT
Moikka Iiris!
Kiitos, kun olet valinnut seuraksesi KGR:n! Huhtalan Yksityistalli vaikuttaa oikein lupaavalta ja kutsuvalta paikalta. Toivotamme pitkää ikää ja menestystä welshien kasvatukseen, joka rotuna varmasti tarvitsee uusia kasvattajia.
Heinähellettä toivottaen, Tossah
|
|
KGR
jäsen on muualla
Laiduntarkkailija
|
Post by jayde on Jul 15, 2016 6:06:43 GMT
Olen Jayde ja päätin liittyä jäseneksi, koska kaipaan lisää toiminnallisuutta. Itse asiassa olen vuosia sitten ollut KGR:n jäsen nimimerkillä Diamonte, mutta erosin perustettuani oman ratsastusseuran. KGR:stä minulle on jäänyt erittäin positiivinen kuva mieleeni ja tykkään teidän toiminnastanne. Tällä hetkellä minulla on tallini Moon Sugar Ltd, jossa majailee alle 35 hevosta. Pääsääntöisesti olen profiloitunut puoliveristen kasvattajaksi, mutta majailee tallissa myös muutama poni. Moon Sugar Ltd on kirjoitettu kokonaan englanniksi ja siten olenkin enemmän kansainvälisten yhteisöjen kanssa tekemisissä. Kilpailen kuitenkin porrastetuissa ja tykkään tarinatoiminnasta, joten erityisesti turisemiseen liittyvät aktiviteetit ovat mieleeni. lumipantteri.net/moonsugar/index.php
|
|
|
Post by Tossah on Jul 16, 2016 10:58:55 GMT
Terve Jayde ja tervetuloa takaisin! KGR on varmasti hyvä valinta, sillä pääpainotuksemme kilpailuidenkin suhteen on nimenomaan tarinatoiminnassa ja tuotteliaisuudessa. Moon Sugar Ltd onkin aina erottunut vahvalla persoonallisuudellaan ja erilaisuudellaan! Jos haluat tallisi jäsentalliksi, ilmoittaudu täällä Tallilistaukseen. Sinut on nyt myös lisätty foorumin KGR-ryhmään! Hyödynnä ihmeessä vaikka Valmennusrinkiä. Terveisin, Tossah
|
|
KGR
jäsen on muualla
Laiduntarkkailija
|
Post by charlotta on May 15, 2017 19:29:50 GMT
Hei olen Charlotta, monipuolinen hevosharrastaja. Talleja minulla on ollut ratsastuskouluista siittoloihin, mutta nykyisin pyöritän omaa pientä tallia, Tallilaa, jossa asustelee tällä hetkellä puoliverivoittoisesti viisi hevosta. Tarkoitus on treenata kovempaa koulua, esteitä, kenttää sekä laukkoja, joten koin Kings Ridersin mukavan monipuoliseksi ja uskon sen tarjoavan hyvää tukea harrastukselleni. tallila.weebly.com
|
|