katso profiilia tai lähetä pm
Kuppi höyryävää sitruunateetä...
Oma hevonen: Rex & Citrus
Aurinkomerkki: ♊
|
Post by Alexiina C. on Mar 30, 2015 11:40:14 GMT
Mitä pidät Orange Woodista? Onko sinulla jaettavana kehitysideoita vai haluatko vain jättää ystävällisen palautteesi tallista?
Ole hyvä — sana on vapaa! Tämä on vieraskirja ja tarkoitettu vierailijoiden täytettäväksi. Raaputa siis puumerkkisi! Foorumille ei tarvitse kirjautua sisään täyttääkseen vieraskirjaan. ? Jos sinulla on kysymyksiä, lue ensin UKK tai jätä kysymyksesi sinne. Vieraskirja on tarkoitettu vain palautteelle, terveisille ja kuulumisille.
|
|
|
Post by Mandi on Nov 11, 2016 13:06:47 GMT
Moikka! Eksyin sattumalta Orange Woodin sivuille ja harmistuksekseni se onkin tällä hetkellä remontin vuoksi suljettu. Olisin kovin mielelläni käynyt sivuihin tutustumassa, koska sattuisitkohan olemaan samainen henkilö, joka aikoinaan piti tallia ehkä nimeltään King's Road tai joku tuon tapainen?? Jotenkin minulla on vahva tunne, että hoitelin silloin siellä knabstrupin ponia lempinimeltänsä "Feikki", joka sai varsankin jossain vaiheessa mutta ison taukoilun/remontin aikana poni sitten kuopattiin virtuaaliavaruuteen. En tiedä, oletko sama ylläpitäjä, mutta pakko oli tulla kysymään kun nimi vaikutti niin tutulle... - Mandi Miten mukava yllätys viestisi olikaan! Olet aivan oikeilla jäljillä... Kings Road muutti 2011 Kanadaan, ja siellä olemme edelleen nykyisenä Orange Woodina. Ja sinut muistan erittäin hyvin, sillä olithan aktiivisimpia hoitajia vielä noina Englannin aikoina! Feikki menehtyi vähän myöhemmin täällä uudella tilalla (itse asiassa siitä on tarinakin luettavana täällä otsikon "Hyvästejä" alla) ja siltä jäi varsa Obba, joka valitettavasti lopetettiin aiemmin tänä vuonna. Obbalta otettiin pakasteita talteen ja tarkoitus olisi jossain vaiheessa jatkaa sen sukua, kun sopiva hetki koittaa!
Olen tehnyt tallin sivuja hurjalla tarmolla ja yritän pusertaa parhaani, jotta ne avautuisivat ensi vuoden alussa niin pian kuin suinkin. Käy siis välillä tsiigailemassa! Kun talli vihdoin ja viimein aukeaa, pidämme isot avajaispippalot.
Ihanaa talvea ja lähestyvää joulunodotusta! Alexiina C.
|
|
|
Post by Mandi on Nov 15, 2016 12:13:10 GMT
Voi että miten ihanaa! Kiitos vastauksestasi! Tulipa nostalginen olo! Huh, piti ihan käydä tuo teksti tuolta lukaisemassa ja miten voikin tulla virtuaaliponia ikävä.. Aijon ehdottomasti seurailla sivujanne ja odotella remontin valmistumista. Miten olisikin hienoa, mikäli joskus Obban sukua vielä jatkettaisiin. Oikein hyvää joulunodotusta teillekin, toivottavasti vielä jossakin merkeissä palaillaan! <3 Mandi Ehdottomasti! Ja jos sinä joskus virtuaalihevosen haluat, ota yhteyttä ja hommataan se sinulle vaikka juuri Obbalta.
|
|
|
Post by Iitu on Dec 14, 2016 13:12:45 GMT
Heipps! Surffailin netissä ja törmäsin tähän sivustoon. Ihmettelin tätä kunnes tajusin olevani virtuaalitallilla. Kelasin alaspäin ja huomasin sivuston jossa luki hevoset. Hevoset kyltin alla nimi hevosten nimiä. Niin nyt aloin kyselemään että, kun remontti on tehty saisinko alkaa hoitamaan Dollya mun se kuulosti niin täydelliseltä minulle. (Jos teillä on hoito toimintaa)
Hei Iitu!
Talli on viittä vaille valmis, joten pysyttele kuulolla! Avointen ovien tutustumispäivä on tarkoitus järjestää ihan pian... Meillä on myös hoitajatoimintaa, joten ilman muuta voit silloin hakea Dollylle hoitajaksi.
Upeaa alati lähestyvää joulua!
|
|
|
Post by Iitu on Dec 14, 2016 14:34:39 GMT
Jes! Haempa sitten Dollyn hoitajaksi, kun sehän oli niin söpö! Tämän tallin omistaja on minun mielestäni todella lämmin henkinen:D. Hyvää joulua! -Iitu Kiitos kauniista sanoistasi!
|
|
|
Post by Iitu on Dec 24, 2016 7:07:52 GMT
Moikka taas! Odotan ihan hirveesti tän tallin julkasemista! Oon käyny kattomassa joka päivä et onko tää remontti jo valmis, mutta joka päivä pettymyksekseni olen todennut että "Ei vieläkään valmis, millonkohan pääsen hakemaan Dollyn hoitajaksi." Mutta minä odotan ja odotan ja yritän olla mahdollisimman kärsivällinen. Milloin suunnilleen ne avajaiset on? Ja onko Dollylla kaikki hyvin? Nämä kysymykset minua on koko aika arvelluttanut. Vastaathan pian! -Iitu Hi hi! Katsopas tämän päivän joulukalenterin luukku!
Dolly voi oikein paksusti. Hevoset viettävät tallilla joulua herkkujen kera ja talliporukkakin hiljentyy juhlan viettoon. Tammikuussa sitten taas toimitaan!
|
|
|
Post by Katariina on Dec 24, 2016 11:27:09 GMT
Hyvää ja rauhallista joulua koko Orange Woodin väelle!Teidän joulukalenteri oli aivan tavattoman ihana, upea toteutus. Tämän kaltaista voisin toivoa myös ensi vuodelle. Tapahtumat olivat inspiroivia ja jokainen luukku ihanan erilainen. Lentosuukkoja Suomesta lähettelee Sissi. Se ei Kuuramaan asukkaana tosiaan vielä ole vaan ratsutettava DS Valmennustallilla. Tamma muuttanee kotiin vuoden vaihteen jälkeen, lopputalvesta/alkukeväästä. En millään malta odottaa! Toisaalta meiltä ei onneksi ole pitkä matka Danielin ja Lynnin tallille. :-) Sissi on niin hieno, oikea silmäteräni. Orange Woodin sivut ovat todella tunnelmalliset. Pidän koristekuvista ja ytimekkäistä teksteistä, joista kumminkin saa jutun juonesta kiinni. Olen seurannut tallin kulkua Freundlichista Kings Roadiin ja nyt Orange Woodiin. Sinulla on kehitteillä hieno tarina ja nautin kovasti lukea tekstejäsi. Kuuramaan hevostalli jää seuraamaan tallin tulevaisuutta mielenkiinnolla! Ja ehkäpä joskus myös järjestää puolestaan teille jotakin ohjelmaa täällä Suomessa. ;-) Kiitos kannustavasta palautteesta! Ihana kuulla, että Sissi on kovasti mieleen. Alunperin minun ei ollut edes tarkoitus tammaa myydä, mutta ajattelin sen sitten vähän kokeilumielessä markkinoille laittaa. Jos ei olisi hyvää kotia löytänyt, olisin sen pitänyt täällä, mutta Kuuramaa oli niin yliveto ostajaehdokas, etten empinyt myyntiä enää hetkeäkään. Sille myös terkkuja täältä!
Käyn vastavierailulla Kuuramaan vieraskirjassa...
|
|
|
Post by Iitu on Dec 25, 2016 14:20:03 GMT
Oioi! Kiva kun tuli nyt avoimet ovet. Onko niinkun joka päivästä hoitotoimintaa? Sellaista minä rakastaisin. Missä hevoset ovat niillä sivuilla en löydä? Tammikuussa on siis se hoitaja haku vai?
Hoitajatoimintaa on vain hoitopäivänä lauantaisin, mutta toki suuren inspiraation vallassa hoitotarinoita voi tehdä jo viikolla itselleen valmiiksi. Hoitokertaa ei tarvitse lähettää päiväkirjaan juuri lauantaipäivänä, mutta tarinan olisi sijoituttava edelliselle tai menossa olevalle lauantaille. Opiskelijatoiminta (joka käynnistyy myöhemmin) tarjoaa sitten hoitomahdollisuuden monipuolisemmin kaikkina arkiviikon päivinä. Aktiivinen voi hoitaja toki halutessaan olla myös muina päivinä käymällä ratsastustunneilla (tuntitarinat/suoritukset tulevat silloin ratsun päiväkirjaan)!
Hevoset löytyvät Ranch-sivulta.
Hoitajahaku on avoin kaiken aikaa, ja se löytyy Pollekerhon alta.
|
|
|
Post by Tanttu on Dec 26, 2016 8:57:51 GMT
Merry Christmas and Happy New Year 2017 from Pinerock Ranch! :-) Olipa ihanaa päästä seikkailemaan Orange Woodin sivuille, tätä on odotettu! Ihanan persoonalliset ja tunnelma on ihana, hevosia unohtamatta! Haaveilen että joskus muuttaisin Pinerockin piirretyksi, mutta siihen voi mennä hetki aikaa. Jos ensin yrittäisi päästä vauhtiin kuvallisena :'D Hoitajatoimintaa pitääkin vähän tutkia enemmän, ja miettiä liikenisikö aikaa vielä tänne. Niin houkuttelevaa olisi tulla jollain hahmolla seikkailemaan Orange Woodiin vähän paremminkin.. Tai ehkä yksityinen, jos jostakin hevosesta saisi piirretyn. ;-) (Psst. Mangon osoitteessa näytti olevan Sissin tiedot, jos et vielä huomannut) Ihanaa loppuvuotta teille! Merry Christmas & Peaceful New Year 2017!
Suurkiitos kehuista ja palautteesta! Tulen vastavierailulle Pinerockin vieraskirjaan.
|
|
|
Post by Iitu on Dec 26, 2016 15:43:14 GMT
Käväsin hakemassa Dollyn hoitajaksi, toivon että vastaat pian! ( katsos olen niin innoissani tästä touhusta!) Ihanat nettisivut ja teidän joulukalenterinne oli aivan mahtava! Toivottavasti pääsen Dollyn hoitajaksi;D! Pääsisinkö kilpailemaan koulussa Dollylla jos pääsen sen hoitajaksi? Voiko Dollylla hypätä silti pieniä esteitä, vaikka se on enemmän kouluponia? Miten joulu meni Dollyllä ja muilla hevosilla? Joo ihan hirmusesti kysyttävää, mutta en viitti kaikkee tähän samaan viestiin tunkee:).
Ihana, kun olet noin innokas! Joulu tallilla meni oikein hyvin, mitä nyt Isaac tuli riehuneeksi hieman liikaa ja joutui pienelle sairauslomalle. Dolly sai paljon herkkuja (kohtuuden rajoissa) ja tarhaili Dexterin ja Lunan kanssa mukavassa hangessa.
Kilpailemaan päästäkseen lauantaihoitajien tulee ensin käydä ratsastustunneilla ja suorittaa sen jälkeen kisamerkki, mutta kyllä on mahdollista päästä kilpailuihin oman hoitohevosen kanssa, mikäli hoitsu vain on ratsastettavuudeltaan sopiva hoitajalle. Dollylla hypätään satunnaisesti matalia esteitä mielenvirkistykseksi. Hoitajat eivät ratsasta hoitohevosillaan, mutta voivat päästä hoitsun selkään tunneilla.
Jos sinulla on enemmänkin kysyttävää, voit myös lähettää minulle yksityisviestiä (PM).
|
|