katso profiilia tai lähetä pm
Säänkestävä stetsoni ja hyvä hevonen - siinä on kaikki, mitä cowboy tarvitsee.
Oma hevonen: Ricky
Aurinkomerkki: ♈
|
Post by Raicy on Jan 3, 2021 10:24:32 GMT
Tervetuloa sunnuntaina 24. päivä tammikuuta kisaamaan tämän vuoden ensimmäisten lännenratsastuskisojen pariin! Luvassa on pöllyävää lunta, värikkäitä lippuja ja lenteleviä stetsoneita.
Kilpailuissa on mukana ainoastaan tarinaluokkia! Suorituksista annetaan kommentit kaikille osallistujille. Kilpailupäivä: su 24.01.2021 Viimeinen osallistumispäivä: pe 22.01. Järjestyspaikka: Orange Wood Ranch, Kanada Järjestävä seura: Kings Riders 2005 (KGR2005) Vastuuhenkilö: Alexiina C. (VRL-02207) Tulokset: Osallistujalistojen päälle, tuomarin valinta Tuomarit: Luokat 1 ja 4 Chao VRL-02415 Luokat 2 ja 3 vastuuhenkilö Luokka 5 Nicky VRL-14087 Avoimuus: Kaikille Alaisuus: WRJ » Yhteen luokkaan mahtuu 30 ratsukkoa. » Yksi ratsastaja saa osallistua yhteen luokkaan kolmella (3) hevosella. » Hevonen saa osallistua kaikkiin luokkiin. » VRL-tunnus vaaditaan, hevosen rekisterinumero on vapaaehtoinen.
LUOKAT
1. HalterKuvatehtävä: Lännenratsastuksen näyttelyluokka arvostellaan hevosen rakenteen/ulkonäön perusteella, joten osallistuttaessa tähän luokkaan, liitä suoritus-kohtaan osallistuvan hevosen kuva. Rakennekuva ei ole pakollinen, mutta suositeltu. Hevosen on näyttävä kuvassa mielellään kokonaan tai pisteitä voidaan rokottaa. Valokuvat, piirrokset jne. kaikki sallitaan.
2. Freestyle ReiningKirjoitustehtävä: Kirjoita kilpailuihin valmistautumisesta, suorituksesta radalla tai tunnelmasta kilpailuiden jälkeen hevosen näkökulmasta. Arvostelukriteereinä ovat hevosmaisten ajatusten ja vertauskuvien käyttö sekä sopiminen hevosen luonteeseen. 3. Barrel RacingTäydennystehtävä: Keksi seuraaviin kohtiin sanat, jotka tulevat etukäteen kirjoitettuun kilpailuiden kuuluttajan selostukseen sinun ja hevosesi ollessa radalla vuorossa. Arvostelukriteereinä käytetään niiden osuvaa sopivuutta sekä lopputuloksen humoristisuutta. A) SUBSTANTIIVI B) SUBSTANTIIVI C) VERBI D) SUBSTANTIIVI E) VERBI F) ETUNIMI + SUKUNIMI G) VÄRI ENGLANNIKSI H) ADJEKTIIVI I) ADJEKTIIVI J) ADJEKTIIVI K) NUMERO L) MYÖNTEINEN ADJEKTIIVI M) VERBI N) NEGATIIVINEN ADJEKTIIVI O) JOKIN HUUDAHDUSLAUSE4. CuttingLyhyt kirjoitustehtävä: Mitä ajatuksia suorituksen aikana on ratsastajalla, hevosella ja naudalla, joka on erotettu muista lehmistä? Kuvaile jokaista yhdellä tai kahdella virkkeellä. Arvostelukriteereinä ovat oivalletut lyhyet iskulauseet sekä tilannekomiikka. Esim. Ratsastaja: "Mikäs tässä istuskellessa..." Hevonen: "Ja minä saan tehdä kaiken työn!" Lehmä: "MOO MOO MOO!!!" 5. Western PleasureSanailutehtävä: Esiinnytte hevosenne kanssa musiikin tahtiin! Valitse ja linkitä (Youtubesta) kappale, jonka sanoja muokkaat sen verran, että ne sopivat kilpailuun. Lisää uusi sanoitus kappaleen linkin kera suoritukseen. Koko kappaletta ei tarvitse editoida, esimerkiksi yksi säkeistö tai kertosäekin voi riittää. Arvostelukriteereinä ovat sanoituksen rimmaaminen alkuperäiseen sekä kuinka hyvin uudet lyriikat sopivat kisojen henkeen ja aiheeseen. Sähköpostiin otsikolla 'WRJ - Tammikuun 2021 tuotos' seuraavassa muodossa: Luokka (rivinvaihto) Ratsastaja (VRL-00000) - Hevosen virallinen nimi VH000-000-0000 Hevosen sivujen http://-osoite Suoritus
|
|
Kuppi höyryävää sitruunateetä...
Oma hevonen: Rex & Citrus
Aurinkomerkki: ♊
|
Post by Alexiina C. on Jan 6, 2021 9:48:38 GMT
TULOKSET... Tuotokset ja kommentit seuraavassa postauksessa. 1. Halter (13/30)1. Nicky (VRL-14087) - FBL Hot S'Dugget 2. Nicky (VRL-14087) - Crampton Balthasar 3. Alexiina C. (VRL-02207) - Sowi'ngwa VH17-052-00504. Nicky (VRL-14087) - Champaka O'Hara5. Alexiina C. (VRL-02207) - Mustang's Africagame VH17-081-0001 6. k (VRL-10444) - Murderous Multigrain WYO VH20-133-0096 7. k (VRL-10444) - Zone VH20-133-0101 8. Veera R. (VRL-10735) - Birkir frá Jón VH20-030-0016 9. Veera R. (VRL-10735) - PP's Vigrid VH20-053-0001 10. Clave White (VRL-01436) – Minor Queen Procyon VH18-059-0041 11. k (VRL-10444) - Wish Me Good Luck VH20-133-0075 12. Alexiina C. (VRL-02207) - Marvelous Magic 51 VH16-178-0003 13. Veera R. (VRL-10735) - PP's Tamkje VH19-040-0003 2. Freestyle Reining (1/30)1. Nicky (VRL-14087) - Des Jardines Irwin 3. Barrel Racing (6/30)1. k (VRL-10444) - Dead's Lynx VH20-133-00262. k (VRL-10444) - Dead's Daytime VH20-133-00413. Minni (VRL-10337) - Darkness of the music AET 4. k (VRL-10444) - Daily News 'DW VH20-006-0177 5. Clave White (VRL-01436) – Minor Queen Procyon VH18-059-0041 6. Nicky (VRL-14087) - Crampton Catman 4. Cutting (3/30)1. Alexiina C. (VRL-02207) - Immookalee VH21-055-00052. Tyler (VRL-10337) - Forever Shine 3. Nicky (VRL-14087) - Crampton Baileygh 5. Western Pleasure (1/30)1. Alexiina C. (VRL-02207) - Immookalee VH21-055-0005
|
|
Säänkestävä stetsoni ja hyvä hevonen - siinä on kaikki, mitä cowboy tarvitsee.
Oma hevonen: Ricky
Aurinkomerkki: ♈
|
Post by Raicy on Jan 23, 2021 9:29:50 GMT
TUOTOKSETLuokka 1. HalterAlexiina C. (VRL-02207) - Mustang's Africagame VH17-081-0001 KOMMENTTI: "Ryhdikäs, ponimainen ratsu, lyhyt lautanen ja kaula."Alexiina C. (VRL-02207) - Marvelous Magic 51 VH16-178-0003 KOMMENTTI: "Upea väritys ja äärettömän kaunis ilme, melko pitkärunkoinen, eteen kiinnittyneet etujalat, kaunista piirrosjälkeä."Alexiina C. (VRL-02207) - Sowi'ngwa VH17-052-0050 KOMMENTTI: "Upeassa lihaskunnossa esitetty hevonen, rahtusen raskas etuosa."
Veera R. (VRL-10735) - PP's Vigrid VH20-053-0001 KOMMENTTI: "Rotunsa edustajaksi erintomainen, lännenratsuksi raskas etulinja ja vähän lihakseton takaa."Veera R. (VRL-10735) - PP's Tamkje VH19-040-0003 KOMMENTTI: "Kauniisti väritetty, lännenratsuksi pitkärunkoinen, heikko takaosa, massiivinen ja ryhdikäs etuosa, alas kiinnittynyt häntä."
Veera R. (VRL-10735) - Birkir frá Jón VH20-030-0016 KOMMENTTI: "Rotunsa edustajaksi erinomainen, lännenratsuksi varsin pysty ja tanakka etuosa."Nicky (VRL-14087) - Champaka O'HaraKOMMENTTI: "Rungoltaan kompakti ratsu, lihakseton selänlinja ja melko massiivinen kaula."Nicky (VRL-14087) - FBL Hot S'DuggetKOMMENTTI: "Kompakti ja hyvässä lihaskunnossa esitetty hevonen."Nicky (VRL-14087) - Crampton BalthasarKOMMENTTI: "Kaunis ja tasapainoinen hevonen, takaosa saisi olla lihaksekkaampi."Clave White (VRL-01436) – Minor Queen Procyon VH18-059-0041 KOMMENTTI: "Upean värinen eläin, jolla mahtavat jouhet. Rakenne vaikea arvostella asennon vuoksi."k (VRL-10444) - Zone VH20-133-0101 KOMMENTTI: "Upea väritys, lihakseton selänlinja ja terävä lautanen, pitkäjalkainen ja melko pienillä kavioilla varustettu."k (VRL-10444) - Murderous Multigrain WYO VH20-133-0096 KOMMENTTI: "Kivan tasapainoinen hevonen, alakaulainen, jyrkkä lautanen ja takaosa saisi olla lihaksikkaampi."k (VRL-10444) - Wish Me Good Luck VH20-133-0075 KOMMENTTI: "Lyhytjalkainen, jalka-asennoissa parantamisen varaa (mm. pystyt kaviot), kaunis ylälinja ja hellyyttävä ilme." Luokka 2. Freestyle ReiningNicky (VRL-14087) - Des Jardines Irwin "Siinä me taas töllötettiin vieretysten trailerin kyljessä. Vieruskaverin pää pyöri ja se vastaili toisten tervehdyksiin. Minä en jaksanut eikä minua suoraan sanottuna kiinnostanutkaan. Haluaisin vain, että päivä olisi ohi, ja olisimme taas kotona. En edes tiennyt, miksi minut oli raahattu mukaan. Olin kotona yrittänyt tehdä selväksi, ettei minua kiinnosta. Jotenkin ne kaksijalkaiset olivat vain saaneet höynäytettyä trailerin kyytiin, vaikka hetken olin yrittänyt olla heitä nokkelampia. Olisin niin paljon mieluummin jäänyt kotiin. Oltaisi voitu kilpailuiden sijasta käydä vaikka maastossa. Olisin mieluummin lähtenyt vaikka karjanajoreissulle. Mutta ei. Eipä minulla olisi toisaalta vaihtoehtoja.
Kaksijalkainen ystäväni yritti selvittää harjaani, jonka olin kerennyt laittaa uudelleen matkan aikana. Joku oli pilannut kampaukseni, ja minä laitoin sen uudelleen. Ei niille sitten mikään käynyt. Taas ne pilasivat hienon kampaukseni, jonka olin varten vasten meidän luokkaamme varten laittanut. Joku kaksijalkainen - taisi olla Lauren - vei onneksi levottoman vieruskaverin kävelylle. Olin jo hetken varma, että lähtisimme kohta ulkoiluttamaan traileria. Suu auki, kuolaimet suuhun ja satula selkään. Jos me nyt nopeasti käytäisiin hiekkakentällä pyörähtämässä, niin päästäisiin äkkiä lähtemään kotiin!"KOMMENTTI: Irwin parka! Eivät ole heppanamit menneet tasan. Mieliala ei pollella ole katossa, kun väkipakolla kisoihin joutuu, mutta onneksi siitä taisi selvitä joka tapauksessa kunnialla (ja kaksijalkaisten iloksi tuli ruusukekin matkaan napattua). Masentava ja tylsämielinen vaikutelma tulee tekstistä hyvin ilmi. Hevosen laiskan jalanlepuuttamisen ja roikkuvat korvat voi oikein kuvitella. Kiva, että tähänkin luokkaan tuli edes yksi osallistuminen, kiitos siitä!
Luokka 3. Barrel Racingk (VRL-10444) - Dead's Lynx VH20-133-0026 ”Hyvät hissimusiikit ja WC:t! Tervetuloa roskaamaan Barrel Racingiin, eli perinteiseen lännenratsastuksen pizzan loikkaluokkaan! Minä olen Karma Jokamies, teidän uusi juontajanne, sillä edellinen Violently Blue Wood Ranchin lännenratsastuskilpailuiden juontaja oli oikein suorakatseinen eikä kukaan jaksanut kuunnella hänen mädäntyneitä päättömiä sepustuksiaan. Toivottavasti minä olen teidän mielestänne huomattavasti edeltäjääni äänettömämpi. Tänään on tammikuun kahdeskymmenesneljäs päivä, sunnuntai, ja kello on 666 vaille kaksitoista. Vuorossa on k ja Dead’s Lynx! En yleensä arvostele ketään ulkonäön perusteella, mutta nyt on pakko mainita, että ratsastaja on ilomielinen. Lähtisiköhän hän oluelle näiden kisojen jälkeen…? Tai kenties tottelemaan? Hevonen puolestaan on aikamoisen törkeä. Ei kuitenkaan tuomita ennenaikaisesti, vaan katsotaan, mihin tämä parivaljakko kykenee! Howdy hey, HUUU! Tai miten te länkkärit nyt sitten sanottekaan...” KOMMENTTI: No nyt oli kyllä juontajalle istuva nimi. Eiköhän karma löydä tämänkin sekopääselittäjän kuten edeltäjänsäkin… äänetön ei ole ainakaan ja paha kello kaus kalattaa! Hauskoja sanavalintoja, tässä oli paketti mukavasti koossa ja yhtenäinen kokonaisuus hyvin rohkeista sanakeksinnöistä huolimatta!k (VRL-10444) - Dead's Daytime VH20-133-0041 ”Hyvät kokeet ja kuningattaret! Tervetuloa unelmoimaan Barrel Racingistä, eli perinteisestä lännenratsastuksen solun keräämisluokasta! Minä olen Yrjö Oksala, teidän uusi juontajanne, sillä edellinen Bright Pink Wood Ranchin lännenratsastuskilpailuiden juontaja oli oikein kammottava eikä kukaan jaksanut kuunnella hänen lihattoman päättömiä sepustuksiaan. Toivottavasti minä olen teidän mielestänne huomattavasti edeltäjääni epätasaisempi. Tänään on tammikuun kahdeskymmenesneljäs päivä, sunnuntai, ja kello on 2,6 vaille kaksitoista. Vuorossa on k ja Dead’s Daytime! En yleensä arvostele ketään ulkonäön perusteella, mutta nyt on pakko mainita, että ratsastaja on rohkea. Lähtisiköhän hän oluelle näiden kisojen jälkeen…? Tai kenties odottamaan? Hevonen puolestaan on aikamoinen nalkuttaja. Ei kuitenkaan tuomita ennenaikaisesti, vaan katsotaan, mihin tämä parivaljakko kykenee! Howdy hey, kääk! Tai miten te länkkärit nyt sitten sanottekaan...” KOMMENTTI: Tarina pysyi hyvin kasassa. Voimakkaan kielikuvallisia sanoja, jotka hassua kyllä sopivat kokonaisuuteen! Tässä oli mukana sellainen tieteiskauhun tunnelma!Minni (VRL-10337) - Darkness of the music AET ”Hyvät pienet ja neliskanttiset! Tervetuloa hidastamaan Barrel Racingiä, eli perinteistä lännenratsastuksen pitkulaista pyörivää luokkaa! Minä olen José Wolberr, teidän uusi juontajanne, sillä edellinen Tan Wood Ranchin lännenratsastuskilpailuiden juontaja oli oikein pörröinen eikä kukaan jaksanut kuunnella hänen harmahtavan päättömiä sepustuksiaan. Toivottavasti minä olen teidän mielestänne huomattavasti edeltäjääni uskaliaampi. Tänään on tammikuun kahdeskymmenesneljäs päivä, sunnuntai, ja kello on 17 vaille kaksitoista. Vuorossa on Minni ja Darkness of the music AET! En yleensä arvostele ketään ulkonäön perusteella, mutta nyt on pakko mainita, että ratsastaja on ilahtunut. Lähtisiköhän hän oluelle näiden kisojen jälkeen…? Tai kenties menemään? Hevonen puolestaan on aikamoisen nuutunut. Ei kuitenkaan tuomita ennenaikaisesti, vaan katsotaan, mihin tämä parivaljakko kykenee! Howdy hey, bwahaaah! Tai miten te länkkärit nyt sitten sanottekaan...” KOMMENTTI: Osa sanoista ei ollut pyydetyssä muodossa. Niitä sulautettiin kuitenkin paremmin istumaan kontekstiin. Aloitus oli hauska ja samaan aikaan suloinen! Samoin pitkulaisen pyörivä luokka kuvaa jostain syystä jollain abstraktilla tavalla aika hyvin western pleasurea…? Tasapainoinen, mutta samalla hauska kokonaisuus! k (VRL-10444) - Daily News 'DW VH20-006-0177 ”Hyvät matkustajat ja laitteet! Tervetuloa selviytymään Barrel Racingistä, eli perinteisestä lännenratsastuksen analyysin poistumisluokasta! Minä olen Maija Mehiläinen, teidän uusi juontajanne, sillä edellinen Dark Blue Wood Ranchin lännenratsastuskilpailuiden juontaja oli oikein käytännöllinen eikä kukaan jaksanut kuunnella hänen surullisen päättömiä sepustuksiaan. Toivottavasti minä olen teidän mielestänne huomattavasti edeltäjääni hapettomampi. Tänään on tammikuun kahdeskymmenesneljäs päivä, sunnuntai, ja kello on 5923 vaille kaksitoista. Vuorossa on k ja Daily News ’DW! En yleensä arvostele ketään ulkonäön perusteella, mutta nyt on pakko mainita, että ratsastaja on innokas. Lähtisiköhän hän oluelle näiden kisojen jälkeen…? Tai kenties todistamaan? Hevonen puolestaan on aikamoisen pelokas. Ei kuitenkaan tuomita ennenaikaisesti, vaan katsotaan, mihin tämä parivaljakko kykenee! Howdy hey, hitto! Tai miten te länkkärit nyt sitten sanottekaan...” KOMMENTTI: Haha, loistava loppuhuudahdus! Tätä pitää alkaa itsekin käyttämään. Taisi juontaja vihdoin saada kielensä solmuun! Tunnelma lähenteli Escape Room -henkisesti asumattomalle saarelle matkalla olevaa lentoseuruetta - kuka onkaan the fittest survivor? Clave White (VRL-01436) – Minor Queen Procyon VH18-059-0041 ”Hyvät tykinkuulat ja keilapallot! Tervetuloa hannaroimaan Barrel Racingiä, eli perinteistä lännenratsastuksen pupujussin länittäjä-luokkaa! Minä olen Setä Samuli, teidän uusi juontajanne, sillä edellinen Ebony Wood Ranchin lännenratsastuskilpailuiden juontaja oli oikein kiihdyttävä eikä kukaan jaksanut kuunnella hänen veretseisauttavia päättömiä sepustuksiaan. Toivottavasti minä olen teidän mielestänne huomattavasti edeltäjääni ujostelemattomampi. Tänään on tammikuun kahdeskymmenesneljäs päivä, sunnuntai, ja kello on 8 vaille kaksitoista. Vuorossa on Clave White ja Minor Queen Procyon! En yleensä arvostele ketään ulkonäön perusteella, mutta nyt on pakko mainita, että ratsastaja on lyömätön. Lähtisiköhän hän oluelle näiden kisojen jälkeen…? Tai kenties kirittämään? Hevonen puolestaan on aikamoisen arkaileva. Ei kuitenkaan tuomita ennenaikaisesti, vaan katsotaan, mihin tämä parivaljakko kykenee! Howdy hey, c’moon! Tai miten te länkkärit nyt sitten sanottekaan...” KOMMENTTI: Setä Samuli sai kyllä nauramaan! Nyt on käytetty mielikuvitusta sanojen valinnassa, ehkä hiukkasen liikaakin, kun ei tuomari edes tiennyt kaikkien merkitystä. Hauska lopputulos joka tapauksessa! Nicky (VRL-14087) - Crampton Catman ”Hyvät mangustit ja myyrät! Tervetuloa nauramaan Barrel Racingille, eli perinteisen lännenratsastuksen auton istumisluokalle! Minä olen Nicky Crampton, teidän uusi juontajanne, sillä edellinen Orange Wood Ranchin lännenratsastuskilpailuiden juontaja oli oikein äimistynyt eikä kukaan jaksanut kuunnella hänen suoria päättömiä sepustuksiaan. Toivottavasti minä olen teidän mielestänne huomattavasti edeltäjääni nopeampi. Tänään on tammikuun kahdeskymmenesneljäs päivä, sunnuntai, ja kello on 62 vaille kaksitoista. Vuorossa on Nicky ja Crampton Catman! En yleensä arvostele ketään ulkonäön perusteella, mutta nyt on pakko mainita, että ratsastaja on innokas. Lähtisiköhän hän oluelle näiden kisojen jälkeen…? Tai kenties maukumaan? Hevonen puolestaan on aikamoisen levoton. Ei kuitenkaan tuomita ennenaikaisesti, vaan katsotaan, mihin tämä parivaljakko kykenee! Howdy hey, KISSA MINKÄ TEKI! Tai miten te länkkärit nyt sitten sanottekaan...” KOMMENTTI: Hauska aloitus! Kuinkahan juontaja on samaan aikaan itse radalla, vai kenties on tehnyt identiteettivarkauden doppelgängerinä – ei hämmästyttäisi tippaakaan! Siisti kokonaisuus, sanat olivat sopivia, mutta ehkä turhan varman päälle arasti valittuja. Yhteinen mouruhetki luvassa! Luokka 4. CuttingTyler (VRL-10337) - Forever Shine Ratsastaja: "Okei, yksi erottelu vielä ja sit se on done. Just keep you’re ass in the saddle…"
Hevonen: "Pirun ihminen kun ei anna mun tehdä työtäni… Painuisi nyt vaikka kahville hidastamasta…"
Lehmä: "Nyt Usain Bolt vaihde päälle ja vasemmalta täysiä ohi vaihtamaan kuulumisia Ruusuisen kanssa. Eikai tuo hevonen voi kovin nopea olla kääntymään?"KOMMENTTI: "Hauska, päästi mainiosti sisään tunnelmaan!"Nicky (VRL-14087) - Crampton Baileygh Ratsastaja: "Hiiohoi, tänään onkin nautapataa illalliseksi!"Hevonen: "Mennään, mennään. Voitasko mennä vähän kovempaa?"Lehmä: "Hei, kaverit! Mihin te katositte?"KOMMENTTI: "Hauska kerronta, vaikka jättikin niukkuudellaan vähän kylmäksi."Alexiina C. (VRL-02207) - Immookalee Ratsastaja: ”Vo-i-sit-ko lo-pet-taa tu-on hyt-ky-mi-sen? Tu-lee koh-ta ok-sen-nus!”Ratsu: ”Sano se tuolle sarvipäälle, joka tässä tangoa haluaa tanssia.”Lehmä: ”Ja sitten jalkaa sivuun, yks kaks kolme, toinen jalka viereen vie, ja tip tap tomp!”KOMMENTTI: "Selvästi edukseen erottuva, loppuun asti mietty jatkuvuus vuorosanoissa (/ajatuksissa)." Luokka 5. Western PleasureAlexiina C. (VRL-02207) - Immookalee Jenni Vartiainen – Ihmisten edessä:Kenttä täyttyy ratsukoista Ne ei tiedä meistä mitään Ootan merkkii portilla Ehkä kello antaa Anteeksi meille Laukkaan alkumatkan Sinä olet kaunis niin kuin aina Sinun hopeakavioissa Sanon: ”Nyt me näytetään ohjat käsissä ihmisten edessä miten sinä kasvoit villimustangista sillä me ollaan ystäviä Ne ei tiedä mitään Ne ei kuulu tähän tarinaan Joka harvoille luetaan”KOMMENTTI: "Tehtävänannossa hyvin onnistuttu. Riimitystä lukiessa hyräilin melodiaa taustalla. Tarinassa on mystiikkaa, joka ei kuitenkaan jättänyt kyselemään. Erityisesti pidin siitä, että laulun omia sanoituksia oli hyödynnetty muokattujen sanoituksien joukossa. Vaikka olikin ainoa luokassaan, varteenotettava tarina!"
|
|