katso profiilia tai lähetä pm
You can fly, if you really try.
Oma hevonen: Xilo
Aurinkomerkki: ♓
|
Post by Gillian on Apr 18, 2023 18:29:28 GMT
Kyyneleitä?
Se lintu, kyyhky, joka oli onnellisena lentänyt sirkutellen ympyrää sisälläni törmäsi luitani vasten ja tömähti tajuttomana alas kuin kivi. Ja sitten koetin ymmärtää sanoja, jotka seurasivat Tylerin alakuloisesti hymyä lähes irveen tavoin yrittäviltä huulilta, aivan kuin hänellä olisi ollut pala kurkussa.
"M-minä...", änkytin ja syke nousi uudelleen pilviin, tällä kertaa kiihkeämpänä ja hätäisempänä. "Se ei... minä... me..." Hetki oli tullut. Viimeinen valintani. Josh vai Tyler. "Emme me, minä..." Voi ei, voi ei, voi ei... Se suukko - suukko, jonka olin antanut Joshille! Niin kuin Lotte oli sanonut: Tyler oli nähnyt sen...
Aloin panikoida.
Tylerin sanat, ”toivoin, että saisin viettää aikaa kaksosten kanssa”, olivat kuitenkin ne, jotka sen lopulta tekivät. Purskahdin itkuun. Tunteeni mylläsivät sekaisin; olinko tehnyt jotain typerää, olinko sotkenut kaiken, pilannut kaiken, vaikka tarkoitukseni eleessäni Joshille ei ollut koskaan ollut mitään viatonta enempää?
Sillä olin valinnut Tylerin.
Olin kai valinnut hänet jo kauan sitten.
Tyler oli se kullertavahiuksinen mies rantaunistani, joissa Xilokin oli näyttäytynyt. Hän se oli ollut. Unissani, yökuvissani ja päiväunissani, ennen kuin lasten valvominen oli vienyt unenlahjani... Tyler, nauravainen, kättään minua kohti valonsäteissä ojentava Tyler...
En ollut halunnut loukata häntä. Mutta itkin nyt niin, etten kyennyt selittämään tekoani.
|
|
Oma hevonen: OWR Imaghost, Starlight Dove
|
Post by Tyler on Apr 18, 2023 19:20:36 GMT
Lausuttuani viimeiset sanani, yritin huomaamattomasti pyyhkiä pois sitä vähäistä kosteutta joka silmiini yritti nousta. En tiennyt olisiko tunteideni osoittaminen tällä tavalla ollut se paras keino, mutta ehkä näin välittyisi ajatus siitä että tunteeni olivat aitoja. Tottakai tiesin, että minulla ei ollut oikeutta kokea sellaisia tunteita Gillianin lapsia kohtaan kuin millaisia sisälläni oli alkanut syntymään, mutta en voinut sille mitään.
Hugo ja Diana olivat olleet tähän mennessä läheisin kosketus siihen, millaista voisi olla elää talossa jossa pienten lasten äänet olivat normaali osa elämää. Kaksoset olivat saaneet minut jopa ensin avaamaan hieman raottaen omalla tilallani sitö ovea jota en ollut avannut pitkään. Jossain kohtaa olin jopa avannut ovea siten, että olin saattanut avata oven ja astua huoneeseen sisään, vain romahtaakseni melkein samoin tein lattialle.
Lattialle jota peitti tällä hetkellä paksu pölykerros. Lattialle jota en mahdollisesti tulisi ikinä siivoamaan sitä peittävästä pölystä, saati leluista jotka sen puiselle lattialle olisi levitetty. Ravistin päätäni niin voimakkaasti että onnistuin lähettämään jo hieman elämän haalistaneen mustan stetsonini maahan. Kirjava tamma pysähtyi yllättävän täsmällisesti pienen, matalan ja tunteiden värittämän ”woah” pyynnön jälkeen. Pitkä työ Imagen kanssa oli tehnyt tammasta luotettavan ja saatoin jättää sen seisomaan niille sijoilleen samalla kun palasin muutaman askeleen taaksepäin hakeakseni hattuni.
Enimmät mudat pyyhittyäni painoin villakankaisen hatun takaisin päähäni ja ponnistin tamman selkään. Vasta pyynnöstäni se lähti liikkeelle ja ajoittain vain lässähtävämpi askel sekoittui lintujen lauluun. Päästessämme takaisin Xilon rinnalle ei ollut hankalaa huomata jotta nyt myös Gillian itki. Omat tunteeni olivat edelleen tehokkaalla solmulla, mutta pyysin silti pienen tammani isomman ratsun vierelle, ennen kuin nousin jalustimille seisomaan kuroakseni umpeen viidentoista sentin kokoeroa ratsujemme välillä ja hellästi, kuin peläten rikkovani toisen, laskin käteni naisen omalle.
|
|
|
Post by Gillian on Apr 19, 2023 10:01:38 GMT
En nähnyt mitään kyynelsumun läpi, mutta sitten tunsin Tylerin käden laskeutuvan omalleni. Koetin pidätellä hiljaista nyyhkytystäni ja pyyhin nopeasti toisella kädellä silmiäni nähdäkseni, oliko se totta. Oliko se todella siinä... Kohotin hämmästyneenä katseeni kädestä Tylerin kasvoihin, silmissään juuri sitä kimmellystä, kuin vain sinne kohonneet tunnepisarat saavat aikaan... Ja hän hymyili - tai ainakin uskoin niin - hyvin varovaisesti ja pienesti, mutta hymyili kuitenkin, tai ehkä se oli enemmänkin hänen kosteat silmänsä, joissa oli äkkiä syvän myötätuntoinen ja välittävä, jopa anova ilme... Silmät olivat ikkuna sielun. Käänsin oman käteni oikeinpäin niin, että sormemme pystyivät menemään lomittain. Kummallakin oli hanskat: Tylerillä mustat nahkahanskat ja minulla ratsastustumput, joten sormien ristiminen ei käynyt helposti, mutta loppujen lopuksi pidimme kuitenkin kiinni edes jotenkuten, hellästi ja ujosti ja kuin ihmetellen, mitä oli tapahtunut... Ja minäkin viimein hymyilin, onnellisena ja helpottuneena itkettymisestä huolimatta. Xilo ja Image seisoivat kumpikin niin ritarillisesti aloillaan, kuin aistien, että jotain juhlavaa ja hienovaraista oli juuri tekeillä - kenties syntymässä - niiden ratsastajien välillä.
|
|
|
Post by Tyler on Apr 19, 2023 12:29:29 GMT
Tuntiesssani Gilianin liikuttavan kättään jonka päälle olin omani laskenut, sisuskaluissani tuntui möyrähtävän pahemmin kuin tähän mennessä oli möyrähtänyt. En tiennyt olinko tehnyt miten ison virheen paljastaessani tuolle asioita ja sen, että olin sanonut Kittylle etten halunnut enään mitään romanttista meidän välillemme.
En edes tiennyt miten lujaa sydämeni hakkasi, mutta tiesin että tahti olisi sille ihan liian kova. Lopulta käteni alla olevan käden liike pysähtyi ja saatoin tuntea kuinka nainen yritti pujottaa sormensa omieni lomaan. Sydämeni hakatessa vaikka millaisella voimalla, en voinut kuin vain tuijottaa käsiämme.
Mitä tämä merkitsi? Olisinko kerrankin osannut olla sotkematta asioitani ja olisiko paljastukseni lopulta ollutkin vain hyvä asia?
Epäillen annoin katseeni hivuttautua ylöspäin pitkin naisen käsivartta, kunnes näin katseeni poimi ensimäisen vilahduksen punaisista kiharoista ja sen jälkeen kasvoista jotka olivat tunteiden punertamat ja kyynelien kastelemat. Antaessani katseeni nousta lisää, huomasin ylöspäin taipuneen suupielen ja vedettyäni vielä kerran syvään henkeä, uskalsin katsella naisen hymyileviä kasvoja kunnolla. Vaikka jokin solu jossain syvällä sisälläni liittyikin naisen eleeseen, olin silti epävarma siitä, olisiko kaikki varmasti hyvin meidän välillämme.
|
|
|
Post by Gillian on Apr 19, 2023 13:03:59 GMT
"Minä taidan pitää sinusta, Tyler."
Yhtäkkiä sen tunnustaminen ja ääneen sanominen oli vaivatonta, helppoa, maailman luonnollisin asia, vaikka sydämeni väpättikin rajusti ja kyyhky rinnassani oli palannut henkiin. Käänsin katseeni ujona. Pidimme yhä toisiamme kädestä, vaikka olin tuntevinani Tylerin nytkähdyksen.
|
|
|
Post by Tyler on Apr 19, 2023 13:50:10 GMT
Gillianin lausumat sanat saivat henkeni salpautumaan, sillä en voinut uskoa että olin kuullut oikein. Epäilin jo hetken jotta olisinko mitenkään mahdollisesti kuullut oikein, mutta aivoni eivät lopulta suostuneet uskomaan että olisin kuullut väärin.
Mun oli pakko valahtaa takaisin istumaan Imagen lännensatulaan, sillä lause, jonka toinen oli kertonut oli täysin yllättävä. Hetkellisesti yksikään ajatus ei risteillyt päässäni suuntaan tai toiseen ja musta tuntui että mä en tiennyt mitä muuta mä olisin voinut tehdä kuin vain istua paikallani.
"Mä... mä taidan pitää sinusta myös"
Sain lopulta lausuttua vain kuiskausta lujemmalla äänellä.
|
|
|
Post by Gillian on Apr 19, 2023 14:12:05 GMT
Henkeni lähti kieppuen taivaisiin, kyyhkynen vapautui ja kirmasi kohti kuulaan sinistä taivasta...! Tyler oli juuri sanonut pitävänsä myös minusta. Naurahdin voimatta uskoa tätä todeksi, ja taas silmissäni oli kyyneliä - onnenkyyneliä.
Sitten vain tillitin häntä ja hän minua ja hymy kipristeli poskissani niin, että minun oli painettava sille käteni.
On tilanteita, joissa haluaa sanoa vaikka ja mitä, oikein laulaa!, muttei kuitenkaan saa ulos mitään, koska sanottavia asioita on niin paljon... Tämä oli sellaista. Nostin siis käteni huulilleni ja nauroin ujosti, kun en muutakaan osannut, enkä voinut uskoa, miten kaunis päivä tästä olikaan tullut!
|
|
|
Post by Tyler on Apr 19, 2023 20:13:07 GMT
Gillianin naurahtaminen sai minut jännittymään, sillä en jotenkin osannut vielä uskoa siihen että tuon tunnustus oli oikea, sillä en ollut tottunut siihen että kukaan lausuisi minulle noita sanoja. Ehkä omalla tavallani olin jo lopettanut uskomasta siihen, että jossain oli joku joka olisi tarkoitettu minulle.
Nainen jatkoi nauramistaan ja olin taas sekaisin tunteideni kanssa. Katseltuani hetken naisen nauramista, painoin katseeni takaisin käsiini. En ollut tiennyt että mitä olin odottanut tältä kohtaamiselta ja se oli kääntynyt ihan erilaiseen suuntaan kuin mitä olin ehkä osannut edes ajatellakaan. Toki en tiennyt mitä jatko toisi mukanaan ja toivoinkin että asiat voisivat vain mennä parempaan suuntaan, vaikka pelkäsinkin jotta päätyisin vain sotkemaan kaikki lopulta.
|
|