katso profiilia tai lähetä pm
You can fly, if you really try.
Oma hevonen: Xilo
Aurinkomerkki: ♓
|
Post by Gillian on Apr 18, 2023 15:14:30 GMT
Gillian on jo pitkään ollut ihastunut kahteen mieheen yhtä aikaa - mutta nyt, jos on aika tullut valita kumman kanssa edetä, onko päätös oikea? Miten suhtautuu Tyler, jolla oli jo alkanut viritä vastavuoroisia lämpimiä tunteita Gilliania kohtaan vain saadakseen märkää rättiä naamalleen tämän pussatessa sittenkin Tomfordia? Ehkä tällä yhteisellä keväisellä maastoretkellä suhdekuvioon saadaan selvyyttä...
LUE ALUSTUSTARINAT:Gillianin 30.03.2023Tylerin 31.03.2023 Tämä roolipeli on avoinna vain Gillian ja Tyler . PÄÄTTYNYT!
| Pelaajat saavat ropettamisesta Ropettaja-merkin! |
Pelaaminen Tyler avaa pelin.
Offline-peli, johon osallistutaan sitä mukaa, kun on paikalla. Peli etenee vuoroviestein tässä ketjussa. Suositeltu yhden viestin pituus on muutama kappaletta, mutta se ei ole tarkkaa, lyhyempikin voi riittää. Pelin ulkopuoliset IRL-viestit tulee selvennykseksi laittaa //-merkkien väliin.//
Puherepliikeissä "-heittomerkkien käyttö.
Suositeltu aikamuoto on preesens ja minä-kertoja.
Lopetus Peli loppuu, kun pelaajat niin sopivat.
|
|
Oma hevonen: OWR Imaghost, Starlight Dove
|
Post by Tyler on Apr 18, 2023 15:29:47 GMT
Uusi hevonen oli tuonut muutoksia rutiineihin ja dynamiikkaan. Järjesteltyäni asioita kotona arki oli löytänyt uriaan ja olin saattanut alkaa kääntämään katsettani jo eteenpäin. Olin suunnannut Orange Woodsille sopiakseni Raicyn kanssa kaikista niistä asioista jotka liittyivät siihen että saatoin palata taas työnteon pariin. Star alkoi onnekseni olemaan jo sen verran vanha että tammavarsa ei kaivannut enään niin intensiivistä hoitoa.
Kotiin palaamlsen sijaan käänsin mustangitammani turvan kohti maastoreittejä. Metsän rauha tarjosi minulle aikaa vajota ajatuksiini, vaikka se voisi ollakkin virhe Imaghostin kanssa. En tiedä kauan olimme tamman kanssa askeltaneet eteenpäin kun katseeni kohtasi mustan ratsukon. Näissä metsissä ei maastoillut montaakaan tuollaista parivaljakkoa, joten pyydettyäni harmaankirjavaa tammaa hieman reippaammin eteen, vislasin ilmoittaakseni saapumisestamme ennen kuin ratsastin toisen ratsukon vierelle, jättäen hieman liioitellunkin hajuraon.
|
|
|
Post by Gillian on Apr 18, 2023 15:40:49 GMT
Talven lohdullisessa hiljaisuudessa oli oma kauneutensa, sen timanttisessa lumivaipassa ja rauhallisessa tunnelmassaan, joka oli kuin luonnon oma uinuva kehto. Mutta rakastin siitä huolimatta kevättä. Rakastin elämää, joka alkoi jälleen virrata kaikkialla; rakastin purojen iloista pulputusta, sulavien hankien alta paljastuvia ensimmäisiä vihreitä mättäitä ja kukkasia, lintuparvia, jotka palasivat etelänmatkoiltaan tuoden lämpimämpien tuulien lauluja mukanaan...
Xilokin piti keväästä. Se asteli kaviot sohjosta loiskuen ja klonkkuen tien yli metsäpolulle pää ja korvat ylhäällä. Silittelin sitä ohjanlomasta ja mumisin kilttejä sanoja. Nahkasatulan kotoisa nitinä ja kylmän tuulen, mutta lämpimän auringon yhdistelmä oli ainutlaatuinen yhdistelmä ja ominainen vain keväälle.
Kuuntelin hartaudella päidemme yläpuolella sirkuttavia lintusia. Yksi niistä jossakin vislasi aivan erityisen omaperäisesti, ensin nousevalla ja sitten notkahtaen laskevalla, lyhyellä sävelellä. Mietin, mikä lintu se mahtoi olla...
Nopeutuneen pehmeän tuminan ääni takanamme sai minut äkkiä kiertymään satulassa. Ei, ei se ollutkaan ollut lintu...
Sydämeni alkoi hakata, kun näin, kuka ratsasti perässämme.
|
|
|
Post by Tyler on Apr 18, 2023 16:00:44 GMT
Nähdessäni Gillianin kääntyvän satulassa siten että tuo näki kuka perässään ratsasti tunsin inhottavan pyörähdyksen mahassani. En ollut pitänyt naiseen suuremmin yhteyttä kotona ollessani, saati sieltä palattuani koska olin tarvinnut aikaa ajatella.
Ajomatkalla käyty keskustelu Kittyn välillä oli myös sekoittanut pakkaa omalta osaltaan. Tiesin että meidän olisi todennäköisesti hyvä käydä jonkinlainen keskustelu myös punakiharaisen kanssa, mutta Gillianin kohdalla se keskustelu tuntui olevan vaikeampaa. Siinä kuviossa olisi useampi suhde jotka rikkoutuisivat ja vaikka kestäisinkin säröjä aikuisten välisissä suhteissa, en tiennyt olisinko valmis rikkomaan välejä lasten kanssa.
”H…hei” kokeilin varovasti ennen kuin vedin henkeä jotta saatoin jatkaa. ”Mä… olen pahoillani siitä että mä en oo viestittänyt. Mun… mun oli vain pakko saada ajatella asioita ja sitten Kitty sekoitti asiat” sepitin pitäen katseeni kiinni Imaghostin korvissa, sillä viimeinen mitä toivoin olisi se, että mustangitamma aiheuttaisi jonkinlaisen kohtauksen.
|
|
|
Post by Gillian on Apr 18, 2023 16:25:13 GMT
"E-ei se mitään...", sanoin ja ääneni himmeni liki kuulumattomiin. Tyler katsoi tiiviisti Imagen korvia ja melkein rypisti otsaansa, ja minäkin painoin katseeni Xilon mustaan kaulaan ja letittämääni paksuun jouhilettiin. Sydämeni jumputti yhä. Ei sinun tarvitse pyytää anteeksi mitään..., sanoin mielessäni.
Mietin, mitä asioita hän oli pohtinut. Tietysti Kittyä, mutta oliko muutakin?
Halusin kysyä, halusin vielä viimeisen kerran varmistaa, ettei hänen ja Kittyn välillä ollut enää mitään, mutten saanut suutani auki...
|
|
|
Post by Tyler on Apr 18, 2023 16:33:35 GMT
”Mä yritin tehdä Kittyn kanssa asiat selväksi. Mä… mä sanoin sille että… että meillä ei oo tulevaisuutta.”
En tiedä mlstä sanat saivat voimansa, mutta ehkä mun oli vain pakko saada sanoa ne. Voisi olla että mä pilaisin asiani lopullisesti, mutta se viimeistään todistaisi mulle sen, että minun ja Gillianinkaan välillä ei voisi olla enään mitään. Se toisaalta selventäisi myös sen, että tuo olisi valinnut Tomfordin ja minä olisin vain tiellä siinä, mitä heidän välillään olisi rakentumassa.
Vaikka kuinka yritinkin järkeillä asiat itselleni, en voinut mitään sille pienelle toiveelle siitä että saisin ailti pidettyä jonkinlaisen yhteyden naisen lapsiin ja opetella olemaan pienempienkin lasten kanssa.
|
|
|
Post by Gillian on Apr 18, 2023 16:58:24 GMT
Kuin hän olisi lukenut ajatukseni! Pidätin hengitystäni ja kuuntelin Tylerin ääntä, jonka konsonantit olivat sitkeitä ja pehmeäpiirteisiä, mutta vokaalien sointu melankolinen...
En tiennyt mitä sanoa. Se, että Tyler avautui asiasta minulle, kysymättäkin... Oliko hän nähnyt minun lähtevän maastoon, ja tullut varta vasten perääni? Oliko hän halunnut sanoittaa tämän minulle kasvotusten, tehdä sen erittäin selväksi, koska hänellä oli... koska hän...?
Sydämeni oli muuttunut pienestä hypähteleväisestä tiaisesta levottoman onnellisena siipiään läiskyttäväksi kyyhkyseksi - valkeaksi toivon kyyhkyseksi!
Kerro sille, Lotten sanat komensivat mielessäni. Niin, kuinka monta kertaa minua oli rohkaistu tähän? Jos kertoisin Tylerille tunteeni... nyt siihen olisi tilaisuus...
"Minä...", aloitin, ja tuskin kuulin omaa ääntäni verenkohinan ja hevosten askelluksen alta. Mutta sitten näin Tylerin silmät... ja yhteys kieleeni katkesi. Hänellä oli vihreät silmät, kuten Joshillakin... eivät aivan yhtä hailakat, vaan tummempireunaisemmat, harmahtavanvihreät, tässä metsässä olevien kuusten ja mäntyjen väriset...
Auoin suutani kuin typerä kala. Ja tiesin leimahtaneeni tulipunaiseksi.
|
|
|
Post by Tyler on Apr 18, 2023 17:11:16 GMT
Vierelläni ratsastavan punakiharaisen naisen avatessa suunsa käänsin katseeni Gillianin puoleen. En tiennyt että miksi olin naiselle sanonut asiat niin suoraan, mutta ehkä mä olin alkanut oppimaan avaamaan suuni silloin kun mun piti. Ehkä mulla oli edelleen paljon opittavaa elämästä vaikka mä olinkin näin vanha, mutta ehkä ihminen ei ollut ikinä liian vanha oppimaan uutta?
Nainen ei saanut kuitenkaan kuin yhden sanan aikaan, ennen kuin tuo selkeästi yritti sanoa vielä jotain mutta ei kuitenkaan saanut sanaakaan ulos.
Mitä olisin voinut sanoa toiselle?
Annoin vasemman käteni liukua alaspäin Imaghostin harjalla ja annoin käteni kaivautua jouhien lävitse kunnes sain rapsutettua hopeansävyistä kaulaa. Avaus, jonka Gillian oli saanut lauseestaan ulos tarjosi monenlaista vaihtoehtoa sille miltä loppulause saattaisi kuulua. Painoin katseeni takaisin mustangitamman kaulaan ja saatoin tuntea kuinka kyynelkanavani täyttyivät ja alkoivat hivuttamaan kosteuttaan pupilleilleni.
|
|
|
Post by Gillian on Apr 18, 2023 17:27:59 GMT
Yhteinen vaikenemisemme ei tuntunut kiusalliselta, vaikka olisi sitä voinut olla. Tylerin kanssa hiljaisuus ei koskaan tuntunut vaikealta. Hänen läsnäolonsa oli turvallinen ja rauhoittava, jopa silloin, kun ei tiennyt mitä toiselle sanoa. Vaikkemme toki olleet nytkään täydessä hiljaisuudessa... Kaikkialla yllä ympärillämme kävi lemmenkipeiden lintujen sointi ja orkesteri. Kaksi rakastunutta oravaa pomppi toinen toisensa perässä männynoksalta toiselle säksättäen hellästi, pörheät hännät pystyssä. Image pärskäisi tyytyväisenä Tylerin rapsutuksista ja Xilo matki perässä. Ellie Gouldingin kuvitellut laulun sanat tanssahtelivat korvissani.
You're so quiet But it doesn't phase me You're on time You move so fast it makes me feel lazy Door wide open Heaven knows You're so worth it, you are... Kunpa osaisin laulaa kauniisti. Ehkä osaisin kertoa tunteistani Tylerille niin paremmin... Kohotin ujona katseeni ja hymyilin hänelle arasti.
|
|
|
Post by Tyler on Apr 18, 2023 17:51:15 GMT
Ympärillämme oleva luonto piti omaa konserttiaan ympärillämme mutta en tuntunut kuulevan kaikkea niitä ääniä joita kaikki linnut pitivät. Jostain syvältä oli alkanut kuulumaan suhinaa joka tuntui peittävän kaikki äänet alleen.
Silmissäni vallinnut vetisyys meinasi saada seurakseen suolaisuuden mukanaan tuoman polton. Käänsin päätäni vasemmalle jotta saatoin kääntää päätäni huomaamattomiin ja nostin vasenta kättäni tammani lämpimän harjan alta jotta saatoin pyyhkäistä silmiäni. Vedin syvään henkeä ennen kuin suoristin katseeni ja odotin vielä hetken jatkaisiko Gillian lausettaan. En tiennyt miten asettelisin seuraavan lauseeni joten hain sanoja useampaakin otteeseen.
”Mä… mä ymmärrän jos teillä on jotain Tomfordin kanssa. Te… te olette kuitenkin tunteneet niin paljon pidempään. Mä vain… mä vain toivon että..” tunsin kuinka pala alkoi kasvamaan kurkussani ja kuromaan äänihuuliani umpeen ”saisin viettää aikaa kaksosten kanssa”. Viimeiset sanani olivat melkein täysin kuiskattuja.
|
|